Meine Email vom 27.08.2014 ans griechische Konsulat in München

Athina Karagianni ************ *** D-910** Erlangen

Γενικό Προξενείο Μονάχου
Σοφία Γραμματά
Μöhlstrasse 22
81675 München

Erlangen, 27.08.2014

per Email: grgencon.mun@mfa.gr , grcon.ber@mfa.gr , konsulat@griechische-botschaft.de und weitere

Αξιότιμη κ. Γραμματά,

την 21.07.2012, έστειλα ένα Fax στην αστυνομία Ν. Ιωνίας Βόλου, με κατηγορίες κατά τής πρώην συζύγου τού Ιωάννη Στουρνάρα, Λίνα Νικολοπούλου.

Σήμερα προσθέτω, ότι όταν ήμουν σε ηλικία 15 ετών, η Λίνα Νικολοπούλου με απείλησε, παρουσία δύο ατόμων, του Ιωάννη Μανταφούνη και του Αργύρη Στουρνάρα, ότι θα με σκοτώσει. Τότε, δέν ήταν παντρεμένη με τον Ιωάννη Στουρνάρα, αλλά τον χρειαζόταν γιά φύλακα στην περιουσία της και θεωρούσε την παρουσία μου εμπόδιο στα σχέδιά της. Όταν τής είπα ότι δέν τη φοβάμαι και ότι δέν θα το κάνει επειδή τότε θα πάει φυλακή, η απάντησή της ήταν πως μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, επειδή έχει χρήματα.

Την επιστολή μου τού 2012 στην αστυνομία Ν. Ιωνίας, ανέβασα στο διαδύκτιο και τήν διέδωσα.
Το αποτέλεσμα ήταν, τήν 20.03.2013 να δεχτώ χρονθοκοπήματα με μεταλλικές γροθιές από τον τότε πρόεδρο τής ελληνικής κοινότητας Έρλανγκεν, Βαγγέλη Αγγελίδη, γεν. 01.01.1946. Οι κληθέντες ώς μάρτυρες, υποστήριξαν ότι δέν είδαν τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι δύο από τους παρεβρισκόμενους βοήθησαν τον Αγγελίδη να με ακινητοποιήση στον τοίχο με ένα δοκάρι, ένας από αυτούς έγειρε το κεφάλι μου, ώστε να στρέψω το βλέμμα μου στο πάτωμα κι έτσι να διευκολύνει τον Αγγελίδη να με χτυπήσει με τις μεταλλικές γροθιές.
Η αμερόληπτη μαρτυρία κάποιου Έλληνα πού μένει στη γειτονιά μου και που βεβαίωσε ότι με είδε την ώρα που βγήκα από την πολυκατοικία πρίν πάω στην κοινότητα και ότι αργότερα όταν επέστρεψα είδε τό πρόσωπό μου παραμορφωμένο από τις γροθιές, δέν λήφθηκε από το Δικαστήριο υπ΄όψιν. Ο δικήγόρος μου εγκατέλειψε την υπόθεση και η αφιλότιμη γραμματέας του, κ. Schubert, είπε ότι δέν μπορεί να απαιτήσει πόρισμα από την κλινική, επειδή δέν έχω χρήματα να το πληρώσω.

Σήμερα, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με συνάδελφό σας, σας στέλνω τα ντοκουμέντα σχετικά με τις δικαστικές αποφάσεις, και σας καλώ να φροντίσετε να αποδοθεί άμμεσα δικαιοσύνη και να τιμωρηθούν οι εγκληματίες Αγγελίδης και η γκόμενά του Λίνα Νικολοπούλου, καθώς επίσης και να ερευνήσετε κατά πόσο η κόρη μου ******* ******** ******* που διαμένει στο ******** κινδυνεύει από τον ψυχασθενή εξώγαμο γιό της Λίνας Νικολοπούλου, Ιάκωβο, τού οποίου ο βιολογικός πατέρας είναι ο Αγγελίδης. Ο Ιάκωβος τρέχει εδώ και χρόνια πίσω από την ανήλικη κόρη μου και μάλιστα όταν πρίν δύο χρόνια τού είπα ότι η κόρη μου δέν είναι υποχρωμένη να πάρει αυτόν άντρα στη ζωή της, ούτε να παραμείνει μέ έναν στη ζωή της, αυτός απείλησε ότι άν η κόρη μου βρεί κάποιον άλλον γιά φίλο, θα την σκοτώσει.

Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται γιά άτομα που δέν είναι σε θέση να ελένξουν τον εαυτό τους και γιά το λόγο αυτό απαιτώ την άμμεση επέμβασή σας.
Επίσης σας ενημερώνω ότι άν αυτά τα τρία άτομα (Λίνα Νικολοπούλου, Ευάγγελος Αγγελίδης και ο γιός τους Ιάκωβος) με πλησιάσουν ξανά, τα αναγνωρίσω, και αισθανθώ ότι βρίσκομαι σε κίνδυνο, θα υπερασπιστώ τη ζωή μου.

Με τιμή,

Αθηνά Καραγιάννη

Über mondfee1967

nicht kontrollierbar Ich habe mehr als hundert Blogeinträge veröffentlicht und damit einen "Spiegel" erstellt, in dem man das wahre Gesicht unserer Gesellschaft sehen kann.
Dieser Beitrag wurde unter Dokumente veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

Schreibe einen Kommentar

